Archív: september, 2014

Úvod: Internetové imaginárium, alebo ako ma na internetové zoznamky priviedla zvedavosť.

V to ráno som sa prebudila so strašnou bolesťou hlavy a s nepríjemným pocitom, že o niečo prichádzam. Bože, mám po tridsiatke, kariéru, priateľov, zázemie, krásny byt, psa a precestovala som skoro všetky štáty Európy. Všetko čo som si ako malé dievčatko do denníka naplánovala sa mi už splnilo. A predsa mám práve pocit, že som niečo zameškala! Možno je to tou […]

Pokračovanie článku

Satira o „zametačoch pod koberec“ a “psycho analytikoch -konfrontátoroch“. Ku ktorému táboru patríte?

Tiež sa vám niekedy stáva, že chcete s niekým riešiť „problém“ a ten druhý sa na vás pozerá, ako na mimozemšťana? Niektoré veci sa vám zdajú dôležité, ale v očiach príjemcu informácie čítate nezáujem o míňanie energie na danú situáciu? Do nedávna som si myslela, že je to ukážka toho, že ten človek vás má ľudovo povedané „v paži“. Omyl! Nemá to […]

Pokračovanie článku

Zápisky „z druhej ruky“ – Spoveď milenky!

Obliekla si nové luxusné spodné prádlo, ktoré si kúpila iba kvôli nemu. Obula si červené lodičky na vysokom podpätku, zapla trúbu a dala sa do pečenia pstruha na víne. Rybu mala podľa diéty večer povolenú a preto aj keď na ňu vôbec nemala chuť, mechanicky ju dochucovala bylinkami a myslela pritom na neho. „Daj sa vypchať, aj so svojou „Starou“ a […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Šéf OSN vyzval v ruskej Kazani na spravodlivý mier na Ukrajine. Putin reagoval s úsmevom na tvári

ONLINE: Šéf OSN vyzval v ruskej Kazani na spravodlivý mier na Ukrajine. Putin reagoval s úsmevom na tvári

24.10.2024 06:20

Vojaci KĽDR mieria k ukrajinským hraniciam. Soul prehodnocuje dodávky zbraní Kyjevu.

Po „klepaní na strechu“ tvrdý úder. Fotografovi sa podarili unikátne zábery tonovej bomby

Po „klepaní na strechu“ tvrdý úder. Fotografovi sa podarili unikátne zábery tonovej bomby

24.10.2024 13:36

Snímky poskytujú neobvyklý pohľad na rýchlosť, silu a ničivosť modernej vojny.

Kde by mohli udrieť severokórejskí vojaci a koľko peňazí Putin za nich zaplatí Kimovi? A dočkajú sa Ukrajinci zbraní od Soulu?

Kde by mohli udrieť severokórejskí vojaci a koľko peňazí Putin za nich zaplatí Kimovi? A dočkajú sa Ukrajinci zbraní od Soulu?

24.10.2024 06:00

Juhokórejská rozviedka tvrdí, že šéf Kremľa a severokórejský diktátor sa dohodli na finančnej odmene za nasadenie vojakov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 39908x
Priemerná čítanosť článkov: 3070x

Autor blogu