Založ si blog

Ženský vnútorný svet je konšpiračný akčný film

Keď si spomeniem koľko osobností mi denne robí spoločnosť a stará sa o to, aby som sa ani náhodou nenudila, príde mi vtipné, že sa mi ženy často ponosujeme aké sme osamelé.
Najradšej mám tú hysterickú, paranoidnú a precitlivelú žienku, ktorá prichádza v presne určenú dobu, pravidelne raz do mesiaca.

Určite takú tiež poznáte, že?

Je neuveriteľná! Dokáže si vytvoriť príbehy hodné Oscara v „science fiction“ žánri.  Neustále ma prekvapuje, že si mesiac čo mesiac, po celý môj doterajší život dokáže vymyslieť stále nový a rovnako šokujúci konšpiračný príbeh vysvetlenia nejakej úplne obyčajnej situácie.

Napríklad chlap, ktorý sa práve zaradil na semaforoch predo mňa je určite arogantný debil, ktorý mi chcel touto „myšičkou“ dokázať, aký je skvelý šofér!

Keď ho nakoniec zúrivo predbehnem na ďalších semaforoch zistím, že je to môj sused. Ponáhľa na dôležité stretnutie s klientom a mešká, pretože jeho žena (moja kamarátka) si ráno myslela, že má už kontrakcie. Nakoniec to bol planý poplach, ale on sa teraz musí prekľučkovať cez nemožnú rannajšiu zápchu na Bajkalskej.

Iná kamarátka je zasa divná! Určite mi niečo tají. Na moju otázku ako sa má Daniel odpovedá vyhýbavo, „že dobre“! Asi sa s ním rozchádza a hanbí sa mi to povedať.

Neskôr samozrejme vysvitne, že má proste tiež iba svoje dni a myslela si, že to ja sa rozchádzam s frajerom.  Ticho čakala kedy jej o tom budem chcieť povedať. Nechcela totiž zraniť moje city monológom o Danielovi a o tom ako je s ním šťastná.

Zdá sa mi, že ešte aj môj pes sa snaží ma vytočiť tým, že nepočúva príkazy a neustále na vodítku behá zľava doprava tak, že musím skákať a točiť sa celú prechádzku ako pacient, ktorý trpí tancom Svätého Víta.

V tom poslednom prípade som vďačná, že neviem prísť na to, čo si môj pes v skutočnosti myslí. Stačí, že viem, že ma má rád a pozerá sa na mňa stoicky a s pochopením pred dverami nášho baráku, kým skončím so svojim zúrivostným záchvatom a dohováraním.

Jeden psychológ, ktorý bol stúpencom Freuda, vo svojej knihe napísal: „Každý človek je vlastne malá spoločnosť viacerých osobností!“

Ja to “upgardujem” na vyhlásenie, že každá žena je dosť veľká a veselá spoločnosť rôznych osobností!
Mám teóriu o tom, kto je napríklad táto “špiónska žienka” v  mojej veselej  spoločnosti.

Je to tá istá žena, ktorá za normálnych okolností presne vie, kedy má zavolať svojej matke a vôbec ju pri tom neprekvapí keď sa na druhej strane linky ozve:

„Zlatko, celý deň som na teba myslela, chýbaš mi a chcela som ťa počuť, mám hrozný deň.

Je to tá istá žena, ktorá panuje inak dokonalým šiestym zmyslom.

Sú však chvíle keď pod vplyvom hormónov funguje šiesty zmysel podobne „spoľahlivo“ ako kompas v oblasti bermudského trojuholníka.

Myslím, že jej proste treba vtedy rázne prikázať, aby oddychovala doma v emocionálnom centre s teplým čajom a vyloženými nohami, kým na malom člnku logického myslenia prepláva rozbúrenou hladinou svojej  predmenštruačnej fázy.

Nakoniec aj „superžena“ môže byť preťažená.

Naše opačné polovičky musí táto „špiónka“ niekedy aj desiť. Hlavne keď ona, ktorú je aj tak ťažké logickým spôsobom pochopiť, stratí kurz a naplno sa oddá svojim konšpiračným teóriám.

To sú tie dni, kedy ženy plačú zdanlivo bez príčiny, všetko im na vás vadí a chcú sa s vami hádať. Alebo proste výnimočne radšej mlčia a čakajú tíško dohovárajúc svojmu vnútru, kedy to už konečne zasa prejde!

Črepinky myšlienok dnešného dňa

14.04.2015

Nie to najnadanejšie dieťa má v škole najlepšie známky. Nie tá najnežnejšia a najkrajšia žena je najpopulárnejšia. Nie ten najvrúcnejší a najpriateľskejší človek má najviac známych a kamarátov. Nie ten najvzdelanejší človek má najviac peňazí. Nie ten najlepší odborník vo svojom obore má najlepšiu pozíciu v práci. Naša realita nieje tvorená objektívnymi [...]

Ιný uhol pohľadu, alebo výber reality?

20.11.2014

Človek si celý život vyberá cestu, ktorou bude kráčať. Vyberá si ako sa postaví ku každej jednej situácii, ktorá ho na tej ceste stretne. Fajn na tom je, že žiadna cesta nieje ultimátna. Môžeme sa rozhodnúť zmeniť smer kedykoľvek. I tá najkrajšia duša a najpozitívnejší človek má v živote chvíle, keď ho stiahnu spodné prúdy, ako ich volám ja. Alebo sa [...]

Príbeh tretí: „Typ Anketár, alebo v začarovanom kruhu – na povrchu“

13.10.2014

V internetovom Imagináriu stretnete mnoho typov pisateľov. Stačili mi predošle dve vlastné skúsenosti a vznikla myšlienka napísať knihu, alebo blog o psychologických profiloch chlapov, ktorí na zoznamky chodia. Štatistiky hovoria, že každé tretie manželstvo dnes vzniká prostredníctvom internetu. Pravda je, že ľudia sa tam uchylujú viac a viac, jednak z nedostatku voľného [...]

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

polícia oživovanie

VIDEO: Išlo o sekundy. Petržalskí policajti nezaváhali, zachránili život mužovi

25.04.2024 18:00

Policajti sa pristavili pri dopravnej nehode, keď si zrazu všimli na zemi muža v bezvedomí.

jazierko, záhradné jazierko, zima, mráz

SHMÚ: Na celom Slovensku sa v noci môže vyskytnúť prízemný mráz

25.04.2024 17:18

Slovenský hydrometeorologický ústav vydal výstrahu prvého stupňa.

kvet, strom, sneh, úroda, mrazy

Mrazy v Česku boli pre ovocinárov fatálne. Mnohí hlásia stopercentnú škodu

25.04.2024 16:52

Hovorí sa o najhoršej situácii za posledných sto rokov. Odhadom už bolo zničených približne 100 000 ton ovocia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 39208x
Priemerná čítanosť článkov: 3016x

Autor blogu