Založ si blog

Úvod: Internetové imaginárium, alebo ako ma na internetové zoznamky priviedla zvedavosť.

V to ráno som sa prebudila so strašnou bolesťou hlavy a s nepríjemným pocitom, že o niečo prichádzam.

Bože, mám po tridsiatke, kariéru, priateľov, zázemie, krásny byt,  psa a precestovala som skoro všetky štáty Európy. Všetko čo som si ako malé dievčatko do denníka naplánovala sa mi už splnilo.

A predsa mám práve pocit, že som niečo zameškala! Možno je to tou včerajšou party u priateľov, na ktorej sa ma minimálne traja chlapi opýtali či mi už netikajú biologické hodiny a minimálne tri ženy sa zaujímali o to ako zvládam ten strašný fakt, že nemám partnera. Hneď nato mi tí istí traja muži navrhli sex na toaletách a v šatníku, keby mi bolo smutno a tie isté tri ženy mi porozprávali o tom, ako sú šťastné po boku svojho perfektného partnera.  Veď čo by bez neho robili, musí to byť naozaj príšerné byť v dnešnej dobe single!

Ako vždy, keď mám záchvat ženskej paniky, siahla som po telefóne a vytočila Klárine číslo.

„Bré ránko ozval sa Klárin chrapľavý hlas v telefóne, je iba 7 hodín, nemôžeš spať?“

„Bré ránko slniečko. Cítim sa veľmi napätá a nesvoja. Uvažujem či som vo svojom živote, predsa len niečo nezanedbala a nezmeškala.”  Vybalila som to na Kláru priamo a bez dlhého úvodu.

„Zlatko hlavne nepanikár. Podľa mňa ti iba chýba chlap. Bola si včera u Adriany na party, čo? Keď sa preberiem z kómy po včerajšom rande a vyhodím dotyčného z bytu dáme si spolu kafe.“ Pragmaticky zhrnula svoj názor ako vždy.

Kláru mám rada, vždy vie čo má povedať, aby človeka potešila a dodala mu pozitívnej energie.  Bez ohľadu na to v akých problémoch práve sama lieta, debata s ňou na akúkoľvek depresívnu tému vždy skonči ako veselá fraška.

Je živelná a sexuálne založená levica s dlhou čiernou hrivou a bohužiaľ pre tieto jej kvality chlapi nevnímajú, že je nesmierne inteligentná a vo vnútri krehká osôbka.

Predpokladám, že u nej práve teraz leží nejaký finančne zabezpečený právnik, ktorý práve zahýba žene. O tom že je ženatý a má doma malé dieťa sa včera v bare zabudol zmieniť a prsteň si náhodou nechal doma.

Zvoní mi telefón.

„Mladý je preč a ani sa nenechal veľmi dlho prehovárať. Sadám do auta a o 10 minút som u teba. Chystaj kávu.“ Informuje ma o vývoji situácie.

O pár minút už sebavedomo kráča  na terasu, prehadzuje si energicky vlasy zo strany na stranu a spokojne skonštatuje.  „Mám pre teba riešenie! Prihlásiš sa na zoznamku a nájdeš si chlapa cez internet. Ja som tam už pol roka a je to náramná sranda, je tam mužov a mužov! Len si musíš dávať pozor a vyfiltrovať si úchylov, ženáčov a chronických klamárov. Ale to sa postupne naučíš!“

„No môj ty bože!“ hovorím jej.  „Ale veď cez internet si hľadajú partnerov iba zúfalci a sú tam samí úchyláci. Nato nemám nervy vypisovať si s cudzími chlapmi podrobnosti o svojom živote Nepoznám ich, môžu to byť úplní blbci v reálnom živote.“

Klára prevrátila oči v stĺp a vzdychla si nad mojou podľa nej zjavnou hlúposťou. „Bože ty si úzkoprsá, veď to skús! Pomôžem ti vytvoriť profil.“

A tak sa začalo moje putovanie po internetovom imagináriu.

Črepinky myšlienok dnešného dňa

14.04.2015

Nie to najnadanejšie dieťa má v škole najlepšie známky. Nie tá najnežnejšia a najkrajšia žena je najpopulárnejšia. Nie ten najvrúcnejší a najpriateľskejší človek má najviac známych a kamarátov. Nie ten najvzdelanejší človek má najviac peňazí. Nie ten najlepší odborník vo svojom obore má najlepšiu pozíciu v práci. Naša realita nieje tvorená objektívnymi [...]

Ιný uhol pohľadu, alebo výber reality?

20.11.2014

Človek si celý život vyberá cestu, ktorou bude kráčať. Vyberá si ako sa postaví ku každej jednej situácii, ktorá ho na tej ceste stretne. Fajn na tom je, že žiadna cesta nieje ultimátna. Môžeme sa rozhodnúť zmeniť smer kedykoľvek. I tá najkrajšia duša a najpozitívnejší človek má v živote chvíle, keď ho stiahnu spodné prúdy, ako ich volám ja. Alebo sa [...]

Príbeh tretí: „Typ Anketár, alebo v začarovanom kruhu – na povrchu“

13.10.2014

V internetovom Imagináriu stretnete mnoho typov pisateľov. Stačili mi predošle dve vlastné skúsenosti a vznikla myšlienka napísať knihu, alebo blog o psychologických profiloch chlapov, ktorí na zoznamky chodia. Štatistiky hovoria, že každé tretie manželstvo dnes vzniká prostredníctvom internetu. Pravda je, že ľudia sa tam uchylujú viac a viac, jednak z nedostatku voľného [...]

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

trump. súd

Muž, ktorý sa zapálil pri súdnej sieni počas procesu s Trumpom, zomrel

20.04.2024 10:37

Muž, údajne zo štátu Florida, rozdával podľa svedkov v parku letáky obsahujúce konšpiračné teórie.

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 39189x
Priemerná čítanosť článkov: 3015x

Autor blogu